?

Log in

No account? Create an account

i could say you're the top, you're the apex, you're the zenith

you're colossal, you're terrific, you're delovely

Previous Entry Share Next Entry
i made zayn and louis
1d: i want to kiss you!
ilikehumanflesh


Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket


Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket



Zayn's kinda sucks but oh well

the other three are in my last post :)


  • 1
(Deleted comment)
LOL

I hope that they're like this because it's my fantasy lol.

(Deleted comment)
Yeah, I'm a little iffy about them getting leaked out. I *might* post them. Maybe. Lol. I probably won't be able to resist.

(Deleted comment)
It's okay, I posted it anyway! LOL

(Deleted comment)
Zayn Malik liked autocorrect sucks! Omg you are a genius hahahaaha

Hahaha, amazing! I literally laugh out loud every time Liam uses ":o" idek why!

I aww'd really loudly at Louis having a group called "My boys !" <3333

Also, omg, Danny and Tom <333333333

I seriously love these so, so much! <3

YAYY thank you so much! Liam seems like such a :o user even though he doesn't do it all the time on his Twitter!

OMG I've got tears in my eyes! Philosopher!Zayn HAHA OH GOD HE REALLY DOES NEED TO WRITE A BOOK :')

CARROTS :')

LOUIS BEING A TOTAL 1D WHORE :')

HI MCFLY HI MATT E ♥

Genius. So genius I capslocked like a fiend.

LOL IMAGINE IF ZAYN DID WRITE A BOOK OF ALL HIS PHILOSOPHICAL IDEAS. :D

LOOLOLOL I'M JUST GLAD YOU LIKED THIS, YOU MADE ME CAPSLOCK TOO.

  • 1