Darcy (ilikehumanflesh) wrote,
Darcy
ilikehumanflesh

Fandom post!



Adam ~came out~! I'm not so much excited about him admitting he's gay (I didn't care either way) as the other quotations that come along with it.

Rooming with Kris Allen:
"I was like, 'Oh, s***, they put me with the cute guy. Distracting! He's the one guy that I found attractive in the whole group on the show; nice, nonchalant, pretty and totally my type -- except that he has a wife. I mean, he's open-minded and liberal, but he's definitely 100 percent straight."

AAAAND a zillion fangirls (and fanboys) everywhere just died of happiness.

For those whose type is Adam, the Rolling Stone cover is hot. Lmao @ the butterfly near his crotch.

Lmao, but I LOVE that he goes and admits what his type is. ontd_ai totally figured this out as soon as the community was formed, but still! It is true, that "Mr. Adam has a type" :)





I HAVE SO MANY EPISODES TO CATCH UP ON, WTF.

I watched a few Sonny With a Chance episodes that I haven't seen yet, but I still have more to go. I about died when that I saw picture of Sterling nuzzling Brandon's ear. OK, I know he was probably just whispering something, but it looks freakin' seductive. *see icon*

And I have to catch up on a bunch of episodes of iCarly too! I've been so distracted by Idol stuff that a ton of other fandoms have gone out the window. Well, that's not true, I've been paying attention to them and still love them, but sometimes I just become obsessed with something and I forget about other things. But I do have a lot to catch up on!





I'm not too familiar with Next to Normal, but from what I do know, it looks really good. I wasn't disappointed with Billy Elliot winning, however. Mostly because I'm actually a pretty big fan of it and know it better. But who knows, if I get to know Next to Normal, I might like that better.

Rock of Ages looks loud. My sister wants me to go see that with her, but I'm really headache prone.

Yay for Hair!

And the best actor thing was just likeeee what. Haha. The three Billys were cute kids, though. But putting little kids up against adults hardly ever seems fair to me. I don't know why. But their speech was really cute. I really like Gavin Creel though, and kind of wanted him to win.

Meh.





They're starting to film the new series of Skins soon! It's going to be the first time I watch it as it comes out, because I only really got into it in March. It's exciting. I wanna see what happens, because I don't have any official ships or anything for the show. I think it's hard for me to ship the new characters because everyone's hooking up anyway, lmao.

Last night, I watched a scene from Britannia High that I hadn't seen because every time I try to watch it on YouTube, the sound is disabled. It's basically about Jez and BB reading Lola's diary in the girls' bathroom. It's hilarious because the lines are what make it and that was why I was disappointed when I couldn't watch it. But I went on a massive search and found the episode and rewatched the scene. I love it because Jez and BB hide in a bathroom stall together and they keep peeking to see if they can sneak out. But Jez tells BB not to peak. And BB is like, "Why do you get to look?" and Jez is all, "Because I'm immune." LMAO. I fully believe that BB is bisexual. YUP.

I've been rewatching Roswell on Hulu! I've only rewatched a few episodes so far, but it's fun because I used to be so obsessed. I still love it, though. I do plan on watching more.

AND OH MY GOD. Last night I watched Undressed on YouTube. It's this show that used to be on MTV and it was all about people hooking up. AND LMAO. The episode I watched was about this guy who falls for his best friend, a guy, and the guy's sister. So he's been hooking up with both secretly. And they find out and tell him to choose. BUT INSTEAD HE'S ALL "IT'S BOTH OF YOU OR NEITHER OF YOU" and they decided to both date him, but of course, they both get possessive of him and the guy is all "OK WHATEVER I CAN'T DO THIS, YOU ARE BOTH INSANE" and leaves LMFAO. There's so much cheesiness and WTF in this show, I love it.

Tags: fierce benches, glittery alien from planet fierce, lmao wtf, mr. perfect, musical: billy elliot, musical: hair, musical: next to normal, tv: american idol, tv: britannia high, tv: icarly, tv: roswell, tv: skins, tv: sonny with a chance, tv: undressed
Subscribe
  • Post a new comment

    Error

    Anonymous comments are disabled in this journal

    default userpic

    Your reply will be screened

  • 2 comments